Ber om ursäkt om frågan varit uppe tidigare, men är det någon som vet om man måste binda upp sig en längre tid om man ska betala för en månad på s24?
Inlägg: 1477694
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
inbetweendreams: Ställde frågan direkt till S24-redaktionen. Abonnemanget är löpande och gäller en månad och utan uppsägningstid. Säg upp abonnemanget dagen innan det förlängs.
Sv: Lilla SM 2012
inbetweendreams: ja, du binder dig till ett löpande avtal, men du kan säga upp det på en gång, så betalar du endast för en månad. I vart fall står det så i villkoren.