Inlägg: 1478240
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
Timrå Icon: Happsen?
Varför åker du inte på bussen då om du endå åker neråt :)? Ifs har man skjuts så kvittar bil/buss alkoholen är lika god.
Varför åker du inte på bussen då om du endå åker neråt :)? Ifs har man skjuts så kvittar bil/buss alkoholen är lika god.
Ja ikväll blev det många whiskey i logen hehe!
Hoppas Happsen laddat upp med lite i bilen ned till matchen på lördag hä hä