Per HApps: Du måste skoja ang kritiken mot Murley igår va?? Han var topp 3 bästa spelare. Ja, efter Torp och Önerud. Mat var riktigt bra också, men säg topp 3-4 bäste spelare igår enl mig.
fredriko74: där har du en till, Mat. Jag fick större förståelse igår att han öste in poäng i norska ligan förra säsongen. En riktigt bra allsvensk spelare men en mer medioker elitseriespelare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer