hubbenorlen: Nu väljer du ju bevisligen att läsa mellan raderna och ägna dig åt en godtycklig tolkning av mina sammanfattningar. Detta kan jag inte påverka. Om du med berått mod hela tiden medvetet skall missförstå min skrift så har vi inget mer att diskutera.
Rätt trött på skribenter nu som inte läser ALLT jag skriver utan bara tar lösryckta citat. Jag köper inte det!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hubbenorlen: Nu väljer du ju bevisligen att läsa mellan raderna och ägna dig åt en godtycklig tolkning av mina sammanfattningar. Detta kan jag inte påverka. Om du med berått mod hela tiden medvetet skall missförstå min skrift så har vi inget mer att diskutera.
Rätt trött på skribenter nu som inte läser ALLT jag skriver utan bara tar lösryckta citat. Jag köper inte det!
Redigerad kommentar