Loomis:Någon som bryr sig ?
Inlägg: 1479336
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
Springsteen: Jag, å säkrt flera andra.
Med tanke på omdömena av Timrå vs Boförs/LIF hittills så verkar det vara en betydlig skillnad mellan AS o ES. Då blir ju jyrgårns öppningsspel än mer anmärkningsvärt. DIF har ju under sässen varit en klass bättre än Timrå och nu avlossar dom hälften så många skott på mål som Boförs.. könshtigt. Å andra sidan var väl Rögle en 20-30 pinnar efter Örebro i AS o idag smiskade dom in en femetta på'rom.
Sv: Lilla SM 2012
Vad fan var det som hände nu då? Jag bytte skiva och det blev periodpaus med två minuter kvar. Snacka om oseriös sport... Vad är det frågan om?