1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1479427

Sv: Lilla SM 2012
Olle: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012

Tack gode gud för det! Jonte av alla. Sämste forward genom hela matchen (tillsammans med Molinder och Röymark), men det där räddade upp betyget från en 0:a till en 1:a.

Annars: fantastiskt att man lyckades släppa taget om dom tre poängen. Leksand är det i särklass sämsta laget jag sett de senaste säsongerna. Dom visade ingenting förrns Timrå tyckte att det var dags att - återigen - börja sejfa och gå halvdant in i alla närkamper.

Totalt sett en riktigt patetisk insats. Det är enbart Timrå själva som ser till att det inte var avgjort efter 2 perioder. Obegripligt!

Men: 2 pinnar var på förhud klart godkänt. Det fick man med sig. Snuskigt jävla kuk-viktigt. Nu vill vi se en helgjuten insats mot Örebro.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer