Ja men ska det vara så jävla svårt att fortsätta spela offensivt med hög forechecking fast man leder. Vad är det frågan om. Måste ju ta in 10 st psykologer till detta gäng!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Bragd-Birger:
Ja men ska det vara så jävla svårt att fortsätta spela offensivt med hög forechecking fast man leder. Vad är det frågan om. Måste ju ta in 10 st psykologer till detta gäng!!