1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1479503

Sv: Lilla SM 2012
ÖstrandsNisse: Hockey påminner ganska mycket om sten-sax-påse. Spel som funkar under vissa förhållanden fungerar inte alls under andra och tvärtom. Örebro känns som en påse i en serie full av saxar.

Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012
Wayne Gresky:
"ÖstrandsNisse: Hockey påminner ganska mycket om sten-sax-påse. Spel som funkar under vissa förhållanden fungerar inte alls under andra och tvärtom. Örebro känns som en påse i en serie full av saxar." 

Plösligt står det helt klart varför Örebros logotype är itu-klippt till två duellerande mumintroll, med ryggarna mot varandra.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.