1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614909 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1479581

Sv: Lilla SM 2012
Kongo:Riktigt bra!

Jag fortsätter envisas med denna som jag tror skulle göra ett bra tryck i hallen. Hoppas på den nästa hemma match:)

 

3.50 in i klippet,byt ut blåvit mot RÖDVIT

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012
tiktikarn: Gärna den. Men det blir väl "rödvitt" isf.