Inlägg: 1479832
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
Ambroo: Jag är öppen för det mesta men föredrar att skynda långsamt. Ingenting före 1:a powerbreak. Förutom i händelse av Timrå-mål, då är det fri lek.
+ 1
mikenomad: Vi kör under parollen: "Vuxna män gör saker tillsammans". Jag är inte blyg, är du?