Timrå Icon: Såg den i Fredags haha, nån har ju haft kul iaf. "Kan även bytas mot rolex klocka" lol
Inlägg: 1479956
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Berglund: Måste ju vara båg.
Edit: Och nu menar jag inte Bent-Åke Gustafsson HB hahahaa!!
Redigerad kommentar
+ 2