1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1480004

Sv: Lilla SM 2012

Det bästa är ju (tänk att ja skriver detta) att DIF vinner ikväll (fast i sudden)

Tabellen ser då ut så här

Rögle 6 + ev poäng imorgon

Leksand 5

Timrå 4

DIF 4

Bofors 2

Örebro  0

 

Timrå lirar imorrn o har rätt bra chans på 3 poäng , vilket då skulle ge 7 totalt .

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012
Andersson: Tabellen må väl se bättre ut med DIF-vinst ikväll men samtidigt vill vi ju att DIF ska ha sämsta möjliga självförtroende då dom möter oss, då vi har notoriskt svårt för laget. Dom har fått en dålig start på serien men är samtidigt det bästa motståndet vi kommer att möta. 2x3 pinnar mot dom och vi har ett mycket bra utgångsläge för att överleva detta.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...