1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1480532

Sv: Omg 3 KS 2012 Timrå IK - Örebro HK 2012-03-20

Om Bruce Buffer hade skött speaker sysslan i EON arena ikväll:


Ladies and gentlemen this is the main event of the evening, the moment you’ve all been waiting for.  

Its time! 3 rounds in the Kvalserien division!


Introducing first! Fighting out of the red corner, this is a team coming from the Elitserien division with a KS record of two over time wins.  Timrå IK!

Fighting out of the white corner,this is a team coming from the Allsvenskan division with a KS record of two losses. Örebro hockey!


Svarskommentarer

Sv: Omg 3 KS 2012 Timrå IK - Örebro HK 2012-03-20
Patrick Polly: oh virus...

"jaaa de *smack smack smack* väldigt viktigt *smack smack smack* match ikväll *smack smack smack* jag tror på *smack smack smack* örebro för jag *smacl smack smack* hatar timrå *smack smack smack* modo kan nog *smack smack smack* också göra mål *smack smack smack* här ikv för dom *smack smack smack* är överallt *smaaaaaaaack, smask blask*

Sv: Omg 3 KS 2012 Timrå IK - Örebro HK 2012-03-20
Hagos är ombytt i kväll.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer