Jockz: När jag ser Conny tänker jag bara på bilden av honom där han sveper bira ur plastmuggar på Elitloppet ifjol, typ 3 veckor efter att han släppte senaste nykterhetslöftet :) Han ska inte vara någon annanstans än i allsvenskan, en elitidrottare med hans livsstil vore ett hån mot sporten, om han fanns i ett elitserielag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...