när man kollar på skärmen så tycker jag att den ser vindögd ut .. men inte om man kollar på den "in real life" , men den kanske e de ändå.
Lite eldar å grejer måste juh gå å få till det användes juh ifjol i klacken, men vem vet ,, de som inte törs skrika kanske inte törs hålla i en liten isfackla heller ?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lite eldar å grejer måste juh gå å få till det användes juh ifjol i klacken,
men vem vet ,, de som inte törs skrika kanske inte törs hålla i en liten isfackla heller ?