Rooster23: Ja det lilla han fick vara med gjorde han verkligen bra, bytet där på slutet kommer sitta fastetsat i minnet!
På tal om minnen 29:an i Örebro, Norgren, var det inte han Manderville vart så jävla förbannad på den där matchen? när han varit på honom hela matchen tills Kentan till slut vart så arg så han drog ner eländet i sarghörnan och gav han en och fler smällar innan han fick matchstraff?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Rooster23: Ja det lilla han fick vara med gjorde han verkligen bra, bytet där på slutet kommer sitta fastetsat i minnet!
På tal om minnen 29:an i Örebro, Norgren, var det inte han Manderville vart så jävla förbannad på den där matchen? när han varit på honom hela matchen tills Kentan till slut vart så arg så han drog ner eländet i sarghörnan och gav han en och fler smällar innan han fick matchstraff?
Redigerad kommentar