Bad_Brett: Sedär, ett instick jag faktiskt fick lite glädje av, eller snarare perspektiv.
Visst kan man få flina lite efter den här segern, kanske visa lite, lite tänder, men vi måste fort som fan nollställa oss nu. Först och främst så måste folk anmäla sig till resan på lördag. Samt att så absolut många som möjligt boendes i södra Sverige tar sig till Ängelholm på torsdag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bad_Brett: Sedär, ett instick jag faktiskt fick lite glädje av, eller snarare perspektiv.
Visst kan man få flina lite efter den här segern, kanske visa lite, lite tänder, men vi måste fort som fan nollställa oss nu. Först och främst så måste folk anmäla sig till resan på lördag. Samt att så absolut många som möjligt boendes i södra Sverige tar sig till Ängelholm på torsdag.
Allt handlar om att stå upp för Timrå IK nu.