1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1480845

Sv: Omg 3 KS 2012 Timrå IK - Örebro HK 2012-03-20
T T: Man undrar lite smått när man såg Timrå IK stänga en match på det sätt vi gjorde ikväll och vad beror det på att vi grejar det?

Svarskommentarer

Sv: Omg 3 KS 2012 Timrå IK - Örebro HK 2012-03-20

Dream Team: Ärligt talat imponerade inte Örebro ett jävla dugg på mig. Det är i kvar denna match av två skäl. Niklas Dahlberg och vårt fokus på defensiven. Ärligt talat är BIK Karlskoga både en och två klasser bättre i dagsläget. Att sedan tränaren Jens Gustavson på presskonferensen säger att detta var deras bästa match säger ALLT. De har inte ett skit att hämta i ES. Sämst när det gäller får sammanfatta Örebros kväll. Men jag gråter inte över detta! Tvärtom jag njuuuuter.

Det blir Timrå och antingen Djurgården eller Leksand som spelar ES-hockey nästa säsong.

Vi går rent på hemmaplan och tar 3p borta mot Örebro och minst 1p i Karlskoga.

Amen.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer