superfalle: Jag tror ta mig faen att Woodo-folket, förlåt mig Modo-folket skall det vara, är värre än jag befarade. Inlägget nedan hittade jag på ÖHK's forum. Den som skrivit detta tänker inte alls på Norrland's eller vårt län's bästa. En riktig skitstövel med andra ord
Vart håller ni hus? Ingen trafik på hockeysnack trots att ni snart lirar i elitserien? Hoppas verkligen att ni går upp på Timrås bekostnad - det vore härligt och er välunnat!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
superfalle: Jag tror ta mig faen att Woodo-folket, förlåt mig Modo-folket skall det vara, är värre än jag befarade. Inlägget nedan hittade jag på ÖHK's forum. Den som skrivit detta tänker inte alls på Norrland's eller vårt län's bästa. En riktig skitstövel med andra ord
Vart håller ni hus? Ingen trafik på hockeysnack trots att ni snart lirar i elitserien? Hoppas verkligen att ni går upp på Timrås bekostnad - det vore härligt och er välunnat!
Lycka till i fortsättningen!"