Hjärnan kräver träning den också. Liksom hjärtat. Annars mjuknar vi. Till sist sitter vi där i nätbrynja och ser revyer o äckliga operetter med ett grässtrå i mungipan. Tack för att du tuktar mig, Timrå.
En Match med Timrå IK är som en blodåder rakt in i hjärtat. Jag behöver det där blodet. Utan Timrå IK är mitt blod vällinggrått och syrefattigt.
Äntligensjunger blodet i samma takt som himlen igen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hjärnan kräver träning den också. Liksom hjärtat. Annars mjuknar vi. Till sist sitter vi där i nätbrynja och ser revyer o äckliga operetter med ett grässtrå i mungipan.
Tack för att du tuktar mig, Timrå.
En Match med Timrå IK är som en blodåder rakt in i hjärtat.
Jag behöver det där blodet.
Utan Timrå IK är mitt blod vällinggrått och syrefattigt.
Äntligen sjunger blodet i samma takt som himlen igen.
Kan man få hoppas på en fortsättning?