Wayne Gresky: Ser att 2:an generellt hade mer poäng förr. Det är väl så att det sklijer mindre mellan AS topp och ES botten nu än för 10 år sedan.
Bästa tvåan om man tar bort Timrå kan maximalt få 21 poäng. Så 21p och god målskillnad = Timrå 'går upp' i ES igen. Borde räcka med 20p o bra +mål, kan räcka med 18-19p. Det blir töööffft. Det är det enda säkra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Wayne Gresky: Ser att 2:an generellt hade mer poäng förr. Det är väl så att det sklijer mindre mellan AS topp och ES botten nu än för 10 år sedan.
Bästa tvåan om man tar bort Timrå kan maximalt få 21 poäng. Så 21p och god målskillnad = Timrå 'går upp' i ES igen. Borde räcka med 20p o bra +mål, kan räcka med 18-19p. Det blir töööffft. Det är det enda säkra.