1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1482252

Sv: Lilla SM 2012
Berglund: Hybris? Glöm inte att TIK om två omgångar kan vara utanför topp två.

Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012

Kongo: Vaddå hybris? Det ska bli intressant att se hur Bremberg spelar när det är emot hans kära DIF. Kommer han leverera avgörande passningar och grejjer om det innebär att spela ur DIF ur ES? Vem har sagt något om att vi kommer göra det? Jag säger bara att jag vill se hur Linkan agerar.

Och nog fan har vi nästan lirat ur DIF ifall vi skulle vinna bägge 2 mot dom väl?

Sen när är det hybris att konstatera fakta?


Sv: Lilla SM 2012
Kongo: De är de enda som maler runt i mitt huvud och jag tror alla är väldigt medvetna om de

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...