RTS: Timrå tar ledningen lite turligt sen går järnkaminerna bananas och stormar Timrås bås och Timrå tilldelas 3 poäng :)
Inlägg: 1482491
Svarskommentarer
Sv: Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
nectis: Ja det vore en dröm, vinner Tik ikväll tror jag det räcker med 17-18p för att säkra kontraktet.
Men DIF känns mer el mindre som en omöjlig uppgift ikväll, speciellt när Jonte,Motin, Röymark o Granath verkar tappat formen helt, samt att Hallin o Timo saknas.
Nej detta kommer inte att gå, sedan måste Timrås bottenapp var nära nu, under hela säsongen har vi inte lyckats hålla skärpan mer än 4 matcher i följd.