Grattis, även om jag kan erkänna att jag gärna sett er våndas en del i denna serie så är det imponerande hur ert lag presterar i KS. Imponerande att gå från svängdörrar till tight och tryggt.
Ju mer jag tänker på det, desto roligare skulle det vara att se dif åka ur. Kör hårt och lycka till!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ju mer jag tänker på det, desto roligare skulle det vara att se dif åka ur.
Kör hårt och lycka till!