1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1482861

Sv: Lilla SM 2012

Bragd-Birger:

Jag är också lite full. Klädsamt än så länge. Träffade en och annan före detta UR- och SR-kollega på sportbaren tidigare. Växlade några ord medan främst jag hade koll på själva matchen. Visst fan låg DIF på långa stunder men det självförtroende som TIK-truppen i nuläget tycks besitta överförs på ett behagligt sätt till snubbar som en annan. Kände att den här matchen fixar vi också. De kommer fan aldrig ikapp hur mycket de än försöker. Var inte Hedströms utvisning strax före 1-1 lite konstig förresten? Jag vet inte. Snackade mycket radio och fotboll men såg mest på matchen. 13 poäng efter fem omgångar och solklar serieledning. Helt enligt "experternas" tips. Eller? Man avvaktar med "fuck off!" ett tag till.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...