Det man igentligen är ute efter tror jag är att man vill återuppleva att publiken skapar den häxkittel som vi vet att EON kan vara. Men som vi inte fåt uppleva på en rad tunga år. Det skulle göra en del för publiksiffrorna i framtiden oxå tror jag
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det man igentligen är ute efter tror jag är att man vill återuppleva att publiken skapar den häxkittel som vi vet att EON kan vara. Men som vi inte fåt uppleva på en rad tunga år. Det skulle göra en del för publiksiffrorna i framtiden oxå tror jag