1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1483896

Sv: Omg 6 KS 2012 Timrå IK - Djurgårdens IF 2012-03-27

Kattgubben: Man hoppas ju att vi vinner.
Men som jag sa igår, det här med att knyta ihop säcken, har ju inte varit Timrås melodi genom åren.

Jag är livrädd att det kommer att gå troll i allt de sista matcherna.


Svarskommentarer

Sv: Omg 6 KS 2012 Timrå IK - Djurgårdens IF 2012-03-27
Hahl Bundy:Visst är man rädd för det. Fast å andra sidan, vilka supportrar är inte det i en kvalserie... det här är nog nåt man får stå ut med. Snudd på outhärdligt är det. Tommy verkar vara bra på att ta ner truppen på jorden iaf, så att de inte tar fortsatta segrar förgivna. Det är jävligt viktigt!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer