1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1483900

Sv: Omg 6 KS 2012 Timrå IK - Djurgårdens IF 2012-03-27

Kattgubben: Jag förstår inte varför man hela tiden utmålar " A Worst Case Scenario"?
Men så är det.


Svarskommentarer

Sv: Omg 6 KS 2012 Timrå IK - Djurgårdens IF 2012-03-27

Hahl Bundy:Man inbillar sig väl att man blir mindre besviken, vilket inte är fallet. Ens undermedvetna hoppas lik förbannat på seger varenda match och besvikelsen blir enorm även om man säger innan att man tror att det blir säker torsk. Det enda som händer är att man mår lite sämre innan matchen. Människan har utvecklat många strategier för att lura sig själv. '


Sv: Omg 6 KS 2012 Timrå IK - Djurgårdens IF 2012-03-27
Hahl Bundy: Vi Timråsupportrar är ju vana vid att det skiter sig på målsnöret :-(

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer