1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1483904

Sv: Omg 6 KS 2012 Timrå IK - Djurgårdens IF 2012-03-27

Jag har svårt att tro att laget kommer att börja slappna av och slarva. Dom är inga idioter. Samtliga segrar så här långt (med viss tvekan för Karlskogaholms-matchen som blev fel från start) har tillkommit efter grisspel och metodiskt defensivtänk. Det lär man fortsätta med, och därmed har man ett bra utgångsläge i samtliga matcher som är kvar.

Men: kvällens match tror jag blir jävligt svår. Desperata DIF kommer att ge allt. Timrå lär få föra matchen lite mer, och har förmånen att slippa paniken blott ett baklängesmål bort.

Poäng för Timrå är jävligt bra.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer