Man försöker lura sig själv men man blir lika frustrerad, sur o grinig vid förlust för innerst inne hoppas man o tror på seger....varenda eviga gång dom beträder isen! Trots att man försöker mildra sin besvikenhet innan match o intala sig att det gör mindre ont den här gången vid förlust.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kattgubben: Ja visst är det så.
Man försöker lura sig själv men man blir lika frustrerad, sur o grinig vid förlust för innerst inne hoppas man o tror på seger....varenda eviga gång dom beträder isen!
Trots att man försöker mildra sin besvikenhet innan match o intala sig att det gör mindre ont den här gången vid förlust.
Bullshit! Det är lika surt o ledsamt varje gång.