Mackelito: Men vad enkelt, då är det bara att lyssna på webradion eller att kolla på kvällstidningarnas liveuppdatering. Allting ska vara gratis nuförtiden, tycker det är komiskt med de som sitter och klagar på exempelvis appar till mobiltelefoner som kostar 1 krona och anser dessa inte vara värda det pris man betalat för.
Själv har jag sett i varje fall fyra grundseriematcher via PPV och gladeligen betalat 159 kronor per styck utan någon tanke på att pengarna absolut måste gå till min förening.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mackelito: Men vad enkelt, då är det bara att lyssna på webradion eller att kolla på kvällstidningarnas liveuppdatering. Allting ska vara gratis nuförtiden, tycker det är komiskt med de som sitter och klagar på exempelvis appar till mobiltelefoner som kostar 1 krona och anser dessa inte vara värda det pris man betalat för.
Själv har jag sett i varje fall fyra grundseriematcher via PPV och gladeligen betalat 159 kronor per styck utan någon tanke på att pengarna absolut måste gå till min förening.