Jimmy har rätt. Vi har långt ifrån klarat kontraktet.
"Jag tycker också att det handlar om ödmjukhet utifrån att vi långt ifrån dominerat matcherna och har därför inte mandat att ta för givet att vi tar de tre till sex poäng vi behöver. Vi var ju i en liknande sits när vi gick upp för tolv år sedan. Då inledde vi med sex raka trepoängare t o m men det slutade i att vi stod där inför sista omgången och var tvungna att vinna ändå."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jimmy har rätt. Vi har långt ifrån klarat kontraktet.
"Jag tycker också att det handlar om ödmjukhet utifrån att vi långt ifrån dominerat matcherna och har därför inte mandat att ta för givet att vi tar de tre till sex poäng vi behöver. Vi var ju i en liknande sits när vi gick upp för tolv år sedan. Då inledde vi med sex raka trepoängare t o m men det slutade i att vi stod där inför sista omgången och var tvungna att vinna ändå."