1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1485577

Sv: Lilla SM 2012

Kattgubben:

Med sådana vänner behöver man inga fiender.


Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012

Simmalugnt:Vadå? vem? jag? :) Wennerholm är en lustig kuf som sysslar med journalistisk revisionism. Han säger en sak i början, sen om det visar sig vara käpprätt åt fanders så justerar han sina tips lite obemärkt åt ett annat håll successivt, så att han till slut när allt landar, ändå kan hävda att han hade rätt från början - typ.

Jämför med Orwells 1984 "We have ALWAYS been at war with east asia"

"Jag har ALLTID trott på Timrå"

jojo, lustig man - och en smula obehaglig för oss sunda själar!


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.