1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1485579

Sv: Lilla SM 2012
Kattgubben: Haha, kanske är så det ligger till:)

Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012
beställer man resan på tikare.se? 

Sv: Lilla SM 2012
jå1: Beror på hur ÖIK hanterar det faktum att nu är det även teoretiskt omöjligt att nå ES. De är helt borta ( i praktiken redan tidigare) och har inget som helst att spela för för egen del, annat än hedern och för att kunna djävlas med andra lag. Antingen lägger dom ner eller så spelar dom otrooligt bra utan nån som helst press. Så det gäller verkligen för Timrå att vara fokuserade i morgon.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.