1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614998 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 14865

Sv: Klack & Tifo
Actionleif; En isfackla kan säljas för typ en femma.. ger en liten effekt men då ska inte storflaggan ner samtidigt! Då är den flaggan ett minne blott senare... så även hallen...
Lite eldar och så, vad är det? Pyromanämnen är förbjudna inomhus.

Per Happs; Bengaler är förbjudna inom ishallar.

Mettermarit; Är du själv engagerad i klacken?

HH; Lovar du det? Vem ska jag få den snaran av?
Det vore väl lågt, en kringelinspirerad tjej som lyfter tifo-gruppen!
Jag använder en annan halsduk så här års, en blå, vit med gul text. Könsdiskriminering- och det ska komma från dig! Sticka på då så kanske jag får se resultatet på lördag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer