1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1488611

Sv: Silly Season 12/13
Låter ju som att Nubben kan tänka sig Tommy kvar i organisationen också. Ass tillsammans med Ante? Ante som f ö verkar haft det egentliga ansvaret medan Tommy varit in och petat i detaljer och haft en helhetsbild. Lite som Perra ville jobba fast med något bättre resultat. Eller så hade Tommy helt enkelt lite bättre kollegor för isträning och coachning än Nubben/Clabbe.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13

Frella: Tommy kan inte vara ett ordförandeämne då? Jag känner Tommy lite i och med att han har sommarhus på samma område som där jag bor och det intrycket jag fått från honom där är att han är oerhört noggrann i allt han företar sig och är en person som verkligen inte räds att ta konfilkter om det skulle krävas.

Nu har hans engagemang där jag stött på honom varit i mindre omfattning men jag skulle inte förvåna mig om han skulle fixa ett ordförandeskapp med akuratess.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer