Blizzard: Ska vi spela ute...? Har de stackars satarna bränt ned arenan till slut efter bocken...?
Inlägg: 1489111
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: haha vilken jobbig tradition de hade blivit med arenan ;) "Gävle - plantskolan för pyromaner"
+ 1