Hahl Bundy: Jag kryssade i gilla, men i själva verket ogillar jag att det ens skall behövas ett sådant inlägg.
Timrå IK suger big time i att uppskatta spelare som avslutar sina kontrakt. Nu är ju inte Pärssinen vilken som helst. Karln har ju nästan en miljon matcher i Timråtröjan och man passar inte på när det är 6000 på läktarna.
Fan vad dåligt !!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!111111111
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag kryssade i gilla, men i själva verket ogillar jag att det ens skall behövas ett sådant inlägg.
Timrå IK suger big time i att uppskatta spelare som avslutar sina kontrakt. Nu är ju inte Pärssinen vilken som helst. Karln har ju nästan en miljon matcher i Timråtröjan och man passar inte på när det är 6000 på läktarna.
Fan vad dåligt !!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!111111111