Wayne Gresky: Ja, det finns många intressanta spelare i AHL.
Enligt mitt sätt att se det så håller inte Hagos på den här nivån, hans skridskoåkning och balans är på tok för dålig! Utlåning där vi slipper en del av hans lönekostnad kanske?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Wayne Gresky: Ja, det finns många intressanta spelare i AHL.
Enligt mitt sätt att se det så håller inte Hagos på den här nivån, hans skridskoåkning och balans är på tok för dålig! Utlåning där vi slipper en del av hans lönekostnad kanske?