Blizzard: Han gick väl skadad där ett tag? Sen får man väl lyfta ner en överårig. Känna lite på matchtempo.
Legenden Robert Carlsson klev ju ner i J20 och lirade när han hade lite trubbel med istiden under de sista säsongerna här. På eget initiativ. Legend, som sagt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Blizzard: Han gick väl skadad där ett tag? Sen får man väl lyfta ner en överårig. Känna lite på matchtempo.
Legenden Robert Carlsson klev ju ner i J20 och lirade när han hade lite trubbel med istiden under de sista säsongerna här. På eget initiativ. Legend, som sagt.