Kattgubben: Skulle gärna se Adam Pettersson som spelade med Sundsvall i år men misstänker att SAIK inte är särskilt sugna på att släppa honom.
Inlägg: 1489818
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
En kille jag tyckte såg ut att passa in i Timråhockey-filosofin när jag såg honom i kvaserien med Växjö var Daniel Åhsberg. Han spelade med Örebro denna säsongen och var väl kanske inte riktigt lika dominant där, men nog tusan har han hockey i sig grabben. Hursomhelst ligger han utan kontrakt och kan nog tänka mig att han skulle duga gott som left winger i åtminstone en tredjelina i vår bantade trupp 12/13
Redigerad kommentar