Olle: Ja det känns väl rätt så självklart men förstärkningar kommer att behövas oavsett. Eller snarare ersättningar för skadade spelarare eller för sådana som får lämna pga att de inte håller måttet. Att truppen är konstant är nog en utopi
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Eller snarare ersättningar för skadade spelarare eller för sådana som får lämna pga att de inte håller måttet.
Att truppen är konstant är nog en utopi