SuperMupster: Det enda problemet med Robinson är att han inte har dubbla pass och/eller är en superstjärna. Han var inne på näst mest mål bakåt också. Ungefär som sebbe var innan han stack över Atlanten och hans spel fanns det också synpunkter på.
Det som skulle få MIN åsikt att svänga är just det du skriver sist, dvs. att han förmodligen skulle kunna växa in i rollen med en Caslava-typ bredvid sig.
Å andra sidan, vem fan skulle inte växa av att få spela med Caslava? :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
SuperMupster: Det enda problemet med Robinson är att han inte har dubbla pass och/eller är en superstjärna. Han var inne på näst mest mål bakåt också. Ungefär som sebbe var innan han stack över Atlanten och hans spel fanns det också synpunkter på.
Det som skulle få MIN åsikt att svänga är just det du skriver sist, dvs. att han förmodligen skulle kunna växa in i rollen med en Caslava-typ bredvid sig.
Å andra sidan, vem fan skulle inte växa av att få spela med Caslava? :)
Redigerad kommentar