1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1490208

Sv: Apropå nånting...
Gidde: Nu är det iofs väldigt sällan man ser en hockeydomare säga att man hade fel på samma sätt som Martin Hansson gjorde igår men det känns som att om domarna fick uttala sin syn på händelserna så tar det lite udden av medias och supportrarnas hetsjakt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Frella:

Håller med, men det var en match jag såg (minns inte vilken nu) där doamren hade gjort en eller två totalt felaktiga domslut.

Han lade sig också platt och erkände sitt misstag.

Någon annan som kommer ihåg vilken match det kan ha varit?


Sv: Apropå nånting...

Frella: Nu var det ett horribelt felbeslut som var avgörande för matchen.

Domarna är heliga kor. Men jag håller med dig dom borde ställas till svars efter matcherna som i Allsvenskan. Det gynnar dom.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...