Kattgubben: Utifrån vad jag har fått höra, så är läget på det viset. Han gör Pärssinen sällskap till Finland och Pelicans, iallafall i dagsläget. Men i hockey går det fort och så länge inte signaturen är kladdad på papperet så är inget klart ännu, dock måste Timrålägret göra något alldeles speciellt för att få behålla Torp.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men i hockey går det fort och så länge inte signaturen är kladdad på papperet så är inget klart ännu, dock måste Timrålägret göra något alldeles speciellt för att få behålla Torp.
Tråkigt för oss.
Redigerad kommentar