Timrå Icon: Lite gulligt av Huge att spamma gästböckerna på HS med att försvara allt som Brynäs gör i vått och torrt. Måtte denna finalserie ta slut snart så att dom återgår till att klösa ögonen ur inom "familjen".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lite gulligt av Huge att spamma gästböckerna på HS med att försvara allt som Brynäs gör i vått och torrt.
Måtte denna finalserie ta slut snart så att dom återgår till att klösa ögonen ur inom "familjen".