Timrå Icon: varför bygga stomme på dåliga spelare? vart kommer vi i utvecklingen på att bygga runt hagos och crippe? killen har fan -12(!!!!) i slutspelet.
Blizzard: Ja Hagos kan vi dumpa till Katterna. Men Crippe har egentligen oerhört mycket hockey i sig. Var en av de mest lovande i unga år. Men vad som hänt nu i slutspelet vette fasen. Skulle inte förvåna mig om han spelar skadad faktiskt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer