Inlägg: 1493603
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Ja jag tillhör inte dom sörjande... däremot är det bara så jävla irriterande att han hamnade 13 mil norr om oss. Han är duktig på att tacklas men det är typ det enda han kan. Läcker ju som ett soll bakåt...
TRL: Bara att glömma Torp o gå vidare.
Vad kan tänkas in? Måste läsa Jimmys blogg igen.