+ 1
Inlägg: 1493696
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Tror inte att Timrå är den mest attraktiva klubben att gå till för tillfället. Han får ha is i magen, Norberg och se vad som finns kvar när vi andra lensat marknaden.
Hahl Bundy: Säg det, men det kändes ändå lite snopet att förlora Torp.
Varje gång vi tappar spelare vi vill ha kvar till andra klubbar får man det skrivet i pannan att man är en liten klubb med små resurser. Tror det är det som svider mest.