1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1493707

Sv: Silly Season 12/13

RTS: Har faktiskt uppmärksammat det jag med. Det är märkligt håller jag med om, måste vara smått omöjligt att bygga ett lag om man börjar i fel ände.

Å andra sidan kan det vara så att TIK är tämligen impopulär klubb vilket innebär att toppspelare inte gärna signar med TIK tidigt på silly säsongen. Vilket innebär att Linkan hamnar i en rävsax, signa nånting eller ingenting.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.